Нина ГАВР - Гавришова Нина Андреевна, журналист, кандидат биологических наук. Персональный сайт. Мысли, размышления, анализ, советы, народная мудрость.

Записки журналиста

Статьи: Психология

БАЖАЄТЕ ЩОБИ ВАША ДИТИНА СТАЛА ЯСКРАВОЮ ОСОБИСТІСТЮ - ДОВІРТЕСЯ ЮНГУ

Добавлено: 2008-04-16 19:30:06

    1.Хочеш виховувати - будь самвихованим. Отут, мабуть, один із найважливіших нюансів. Юнг написав про це такими словами: ”У доросломузастрягла вічна дитина, щось  нестале, котре ніколи не завершується, те, що потребує постійного догляду, уваги й виховання”.
   2.Ніхто не здатний виховати особистість, якщо сам не єособистістю, - така думка психоаналітика. Він додає: ”Безвизначеності, цілісності й дозрівання особистість не виявиться”. То ж, шановні батьки, вам самим треба свідомо й невпинно розвиватися, прагнучи до „дозрівання”, тобто займатися й самовихованням.      
  3.Не поспішайте позбавити дочку або сина дитинства. Інакше кажучи, не робіть із нього скоростиглогодорослого.
  4.Не намагайтеся фанатично надавати дитині все йзавжди найкраще. Юнг вважав, що це не піде їй на користь.  
       5.На дитину діють не слова, а справи й вчинки. Майже кожен із нас може пригадати характерні підтвердження з власного досвіду. А от попередження Карла Юнга з цього приводу: „Прийде день і учень повторить не те, чому вихователь його вчив, а те, чим останній є”.
       6. Пам”ятайте про значення несвідомого для індивідуального
 виховання. Цьому питанню Юнг присвятив спеціальне дослідження й помітив наступне. Дитина вже з пелюшок уловлює почуття, настрій, атмосферу батьківських стосунків, і згодом від дитини  не вдасться сховати ні їхніх несвідомих занепокоєнь, ні таємних помислів. Особливо важливо постаратися не нав'язувати  свої комплекси.
      7.Не треба батькам іти на поводові власних амбіцій і нереалізованих бажань: не навантажуйте ними свою малечу. Треба бачити дітей "такими, якими вони є насправді, а не такими, котрими  хотіли б їх бачити. Бережіться самообману, щоб згодом не було трагічних розчарувань”. Юнг зауважує: батьки часто прагнуть втілити у свою дитину, особливо якщо вона обдарована,ті амбіції, які вони самі реалізувати не змогли. При цьому або розпещують або перевантажують й в обох ипадках,  як вважає психоаналітик, „зі збитком для наступного розвитку”.
      8.Не кваптеся віддавати юне дарування в спеціальний заклад. ”Такі особливі школи для обдарованих приховують небезпеку розвитку однобічного продукта”,- попереджає Карл Юнг. Якщо ви віддаєте перевагу гармонічному розвиткові собистості та її оптимальному місцю в суспільстві, то краще навчати дитину в „нормальному” класі разом з „нормальними” дітьми, а не підкреслювати її винятковість шляхом переводу в особливий клас. В кінцевому підсумку школа - це частина великого світу, яка  містить ті фактори, з якими дитина зіштовхнеться у наступному житті, й  повинна буде з ними справлятися. „Більш корисними, ніж переміщення у спеціальні класи, виявляться прояви особистої участі й уважності  вихователя”. 
       9.Прямуйте лінією  розвитку природи, а не  слідуйте мертвим приписанням. „Геніальність наполягатиме  на своєму всупереч усьому, тому що в її натурі є щось безумовне, непідвладне узам”. 
     10. „Підростаючому поколінню треба принаймні вказати на ті двері, які ведуть до самих різних областей життя й духу”. При цьому, насамперед, видається важливим прищепити йому „у сенсі загальної культури — повагу до історії  в самому  широкому обсязі цього поняття”.
      Погодьтеся - звучить актуально.

 

 

 

 

 


Понравилась статья? Поделись с друзьями!
Добавить в избранное Добавить в Google - Закладки Добавить в Яндекс.Закладки Добавить в Facebook Добавить в Twitter Добавить в Мой Мир Добавить в Мемори Запостить в ЖЖ Запостить в блог на Liveinternet Поделиться на WOW.ya.ru 0
Нравится
URL
HTML
BBCode


Оглавление   |  На верх


Nik (заполнить обязательно)
Ваш E-Mail Используется только для того что бы вы знали где и какую сделали запись
Комментарий
HTML-теги Вырезаются!!! _SOOBDELHTML2_ (pdf, object, swf)
* Введите защитный код из символов, отображенных в виде изображения.
Если вы не можете прочитать код с изображения, нажмите на изображение для генерации нового вида кода.
 

Страница сгенерирована за 0.099 сек..